یکشنبه

برام يه ساقي شدي شراب و مستي شدي


اي شب از روياي تو رنگين شده . . .

چشماي بي قرار من
درآرزوي نگا هتو
تمام لحظه هاي من پر شده
از روياي تو


به من تا مي رسي
گل ميده لحظه
گلستون ميشه ساعت از عبورت



كنار تو پراز آوازه قلبم
غرل بارون جانم از حضورت

امشب منو ساقي بدل عشقي دگر داريم . . .

زندگيم سرشار از عطر حضور توست . . .

يه دل ساده وصادق دارم كه انداختم زير پات . . .

خدا كند كه بداني . . .

ميدوني هلاكتم
عاشق سينه چاكتم
من با تو مستم
تو رو مي پرستم

من توراآسان نياوردم بدست
دربدست آوردنت بي قراري ها شده . . .

قبله يعني حلقه چشم مستت
ضريح اون كه دست بزنم به دستت

چشاتو مست كن همه جارو بشكن
الا دل ساده وعاشق من

بي وفا نگار من ميكند به كار من
خنده هاي زير لب عشوه هاي پنهاني

هرآن كو خاطرمجموع ويار نازنين دارد
سعادت همدم او گشت و دولت همنشين دارد

من كه از اتش دل چون خم مي در جوشم
مهر بر لب زده وخون مي خورم خاموشم

ساقي به نور باده بر افروز جام ما
مطرب بگو كه كار جهان شد به كار ما
هرگز نميردانكه دلش زنده شد به عشق
ثبت است برجريده عالم دوام ما

ازمن جز جام تهي چه مي ماند . . .

از بهر بوسه اي ز لبش جان همي دهم
اينم ستاند و آنم نمي دهد

بداد لعل لبت بوسه اي به صد زاري
گرفت كام دلم زاو به صدهزار الحاح

دل از كرشمه ساقي به شكر بود ولي
زنامساعدي بختش اندكي گله بود

چه مستيست كه ندانم كه روبه ماآورد
كه بودساقي واين باده ازكجاآورد

برام يه ساقي شدي
شراب و مستي شدي
تاب وتب قلب من
تمام هستيم شدي


If I would get arose for every time I think of U,
I would spend every day in a rose garden . . .


How can I be lonely when U are in mu thoughts,
I wake up with u and go to sleep with U.
I LOVE YOU

To the whole world U are somebody…
But for me U are the whole world.

3 word make my heart beat faster,
3 word made my legs sgake,
3 word made my head spin,
3 words:
I Love saghi